ПРАВИЛА В’ЇЗДУ ДО КРАЇН СВІТУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ – ІНТЕРАКТИВНА КАРТА МЗС УКРАЇНИ
ПРО СИТУАЦІЮ З КВИТКАМИ НА СКАСОВАНІ РЕЙСИ ЗА УМОВ ПАНДЕМІЇ
Через пандемію COVID-19 та пов’язані з нею обмеження, Авіакомпанія Джоніка була вимушена скасувати велику кількість своїх регулярних рейсів.
Всі пасажири з квитками на рейси, які було скасовано, мають можливість просто зараз безкоштовно перебронюватися на будь-який з рейсів, розклад яких вже опубліковано. Для цього треба:
- в разі, якщо квиток придбано на сайті Авіакомпанії Джоніка (jonika.com.ua або jonikaairlines.com.ua) – написати нам повідомлення на адресу booking@jonika.com.ua, зазначивши прізвище пасажира, номер квитка та бажану дату перельоту згідно з розкладом;
- в разі, якщо квиток придбано на іншому сайті або через агентство – надіслати подібне повідомлення за місцем придбання;
- в разі, якщо квиток придбано у складі групи – звернутися з відповідним проханням до керівника групи, через якого проводилася оплата.
Так само, вже скоро можна буде безкоштовно перебронюватися на будь-який з наших регулярних рейсів, які виконуватимуться на протязі залишку 2020 та всього 2021 року. Лише просимо дочекатися публікації розкладу на відповідний період, вибрати бажану дату і надіслати повідомлення за місцем купівлі квитка.
Обмежень строку дії квитків на скасовані рейси немає. Так само, немає обмежень на кількість повторних змін дат – необхідно лише попередити про це авіакомпанію, за місцем придбання авіаквитка, не пізніше, ніж за 72 години до вильоту. Вся інформація про сплачений переліт залишається в комп’ютерній системі продажу Авіакомпанії Джоніка. Квиток є єдиним і достатнім підтвердженням прав пасажира на безкоштовне перебронювання, в будь-який час і на необмежене число разів.
Повернення коштів
Розуміючи, що деякі пасажири взагалі не планують жодних перельотів до остаточного визначення ситуації з пандемією, хочемо повідомити про наступне.
Авіакомпанія Джоніка повністю визнає права пасажирів скасованих рейсів на компенсацію, в тому числі – повернення коштів за квитки. Щоб розпочати такий процес, пасажир або платник (якщо сам пасажир безпосередньо не оплачував авіаквиток) мають звернутися за місцем придбання, тобто до відповідного сайту або агентства.
Якщо квиток було придбано на сайті Авіакомпанії Джоніка (jonika.com.ua або jonikaairlines.com.ua), треба надіслати нам відповідне звернення на адресу tickets@jonika.com.ua. При цьому, необхідно вказати прізвище та ім’я пасажира, платника (якщо це не пасажир) і номер квитка, за яким потрібно повернути кошти.
Кошти мають повернутися на картку, з якої було здійснено оплату. Наперед просимо вибачення за затримку – через велику кількість скасованих рейсів та обмеженість ресурсів, повернення коштів в середньому займає 3 місяці. На жаль, подібну ситуацію ми спостерігаємо по всій авіаційній галузі світу.
Відсутність негайної відповіді на звернення за поверненням коштів не означає, що воно не розглянуто. Просимо зрозуміти. що Авіакомпанія намагається зконцентрувати свої ресурси саме на компенсації пасажирам, а не на збільшенні штату кол-центру.
Більш того, навіть відсутність самого звернення не означає, що кошти не буде повернено. Авіакомпанія веде постійний облік і обробку даних всіх пасажирів: як тих, що вже визначились – чи їм перебронюватися, чи чекати повернення коштів, так і тих, які досі не прийняли жодного рішення.
Ще раз наголошуємо: замість будь-яких ваучерів, квиток є єдиним і достатнім підтвердженням прав пасажирів скасованих рейсів – як на безкоштовні перебронювання, так і на повернення коштів. Для цих пасажирів, незалежно від виду тарифів, Авіакомпанія Джоніка зняла всі обмеження на строк дії квитків та на кількість перенесень дат.
Крім того, готуються додаткові пропозиції для пасажирів, які потерпіли від скасування рейсів за час пандемії і готові перенести свій переліт на наступний рік. Про них буде повідомлено окремо.
Щиро вдячні за Ваше розуміння і терпіння!