1.пПасажирський квиток та багажна квитанція є підтвердженням укладення договору про перевезення та відображають його умови. Відсутність, помилковість в оформленні або втрата квитка та багажної квитанції не впливають на дійсність договору перевезення.
2. Квиток надає право пасажиру на переліт відповідним рейсом (рейсами) і зобов’язує авіакомпанію здійснити відповідне перевезення пасажира та його багажу, а також надати інші послуги, пов’язані з перевезенням, згідно з умовами договору перевезення, крім випадків, визначених у пункті 4.
3. Умови договору перевезення, що додаються до квитка, не повинні суперечити Монреальській конвенції, Повітряному кодексу України, Правилам Міністерства інфраструктури України та Правилам повітряних перевезень пасажирів і багажу ТОВ «Авіакомпанія «Джоніка».
4. Особа не має права на переліт рейсом, а авіакомпанія або особа, уповноважена авіакомпанією, має право визнати квиток недійсним, якщо:
- особа пред’явить пошкоджений квиток або квиток, до якого було внесено зміни не авіакомпанією або її уповноваженим агентом з продажу;
- встановлено, що квиток придбано за фальшивою/краденою або недійсною платіжною карткою (кредитною карткою);
- особа не пред’явить квиток, який містить польотний купон на відповідний рейс, усі інші невикористані польотні купони, а також пасажирський купон;
- квиток був заявлений як утрачений;
- квиток підроблений або фальшивий;
- у квитку ручної виписки відсутні відтиск валідатора і дата продажу;
- квиток змінений не авіакомпанією або її уповноваженим агентом;
- квиток придбаний у фізичної або юридичної особи, що не є представником або агентом авіакомпанії.
5. Квитки, що визнані недійсними з вини авіакомпанії, за потреби пасажира в перевезенні підлягають переоформленню. Квитки, визнані недійсними з причини, яка не залежить від авіакомпанії, підлягають вилученню без переоформлення. У всіх випадках авіакомпанією або особою, що представляє її інтереси, складається акт, копія якого надається пасажиру.
6. Особа, яка виявлена на борту без квитка або з квитком, який авіакомпанія визнала недійсним, підлягає висадці з літака.
7. Про виявлення на борту пасажирів без квитків складається відповідний акт та повідомляється у підрозділ уповноваженого органу з питань цивільної авіації, до компетенції якого належить здійснення контролю за забезпеченням авіаційної безпеки.
8. Пасажир зобов’язаний зберігати квиток та інші перевізні документи до закінчення перевезення, а у разі виникнення у нього претензії – до часу її вирішення. Квиток та інші перевізні документи, що видавалися пасажиру, повинні бути пред’явлені на першу вимогу уповноважених посадових осіб авіакомпанії (аеропорту, агента з обслуговування тощо).